DJ315
Hallo allemaal, wellicht ergens deze zomer een keer een weekendje in de Ardennen met de NL en/of BEL Cali's deze zomer? Who's in?
Als het past in onze agenda willen wij zeker komen.
Ik denk niet dat je het letterlijk mag nemen.Ik ben niet zo van meetings maar ik hou het in de gaten.
Heb wel interesse. Hoe sneller er een datum kan geprikt worden, hoe meer kans dat we erbij zijn.Hallo allemaal, wellicht ergens deze zomer een keer een weekendje in de Ardennen met de NL en/of BEL Cali's deze zomer? Who's in?
Ik denk niet dat je het letterlijk mag nemen.
Gewoon een adresje en datum zoeken waar we met een aantal van het forum kunnen gezellig kennismaken , ieder kan gewoon zijn weekend vullen (fietsen,wandelen,...) en even samen zitten
Zoals bij iedereen met een Cali is ook de agenda nogal vol geboekt voor ieder vrij week end, we gaan in juli al 2 weken naar Denemarken, we gaan ook nog eensnaar busfest in de UK. Ik hou het in de gaten, heb het hier wat verwaarloosd de laatste maanden.
The VW California Club is the worlds largest resource for all owners and enthusiasts of VW California campervans.