Buy all your VW California Accessories at the Club Shop Visit Shop

Beach by the beach

P

PaulM

Guest User
First post, but not my first visit. Grateful for all the advice on this forum, as well as the friendly vibe.

We got our Cali Beach last year, mainly for trips to France/Spain/Portugal and the Alps but also for travelling around the UK. Previously owned (and for a year, lived in) a Bilbo Komba, which had less power and one of those funny stick things for changing gear. So far, loving the juiciness and the DSG of the Beach.
 
Welcome @PaulM you can't beat the versatility of a Beach and we have been to 10 or 11 (cant remember) countries in ours with dogs along for the ride.

Look forward to hearing about your adventures!
 
Eerste bericht, maar niet mijn eerste bezoek. Dankbaar voor al het advies op dit forum, evenals de vriendelijke sfeer.

Vorig jaar kregen we ons Cali-strand, voornamelijk voor reizen naar Frankrijk / Spanje / Portugal en de Alpen, maar ook voor reizen door het VK. Eerder bezat (en woonde een jaar lang in) een Bilbo Komba, die minder kracht had en een van die grappige stokdingen voor het schakelen. Tot nu toe hou ik van de sappigheid en de DSG van het strand.
Ooit getwijfeld tussen strand en jassen / oceaan? Wij vinden de extra ruimte in het strand beter maar dan wel minder "keuken" ... wat is jullie ervaring met het strand?
Het is een feit dat u zich geen zorgen hoeft te maken.
 
Welkom [USER = 21382] @PaulM [/ USER] je kunt de veelzijdigheid van een strand niet verslaan en we zijn naar 10 of 11 (kan me niet herinneren) landen in de onze geweest met honden voor de rit.

Verheug u op uw avonturen!
Ooit getwijfeld tussen Beach en Ocean ? Wij vinden de extra ruimte in de Beach beter maar dan wel minder "keuken" ... wat is jullie ervaring daarmee?

Eerste bericht, maar niet mijn eerste bezoek. Dankbaar voor al het advies op dit forum, evenals de vriendelijke sfeer.

Vorig jaar kregen we ons Cali-strand, voornamelijk voor reizen naar Frankrijk / Spanje / Portugal en de Alpen, maar ook voor reizen door het VK. Eerder bezat (en woonde een jaar lang in) een Bilbo Komba, die minder kracht had en een van die grappige stokdingen voor het schakelen. Tot nu toe hou ik van de sappigheid en de DSG van het strand.
Mag ik vragen waarom je een Beach hebt gekozen en niet de Ocean? Wij twijfelen erg... We willen graag 5 zetels, kan in allebei maar in Ocean blijkbaar dan minder ruimte....
 

Similar threads

BeachLife
Replies
30
Views
2K
Esandar#1
E
paulzebradorset
Replies
4
Views
718
kurienp
kurienp
ez-roller
Replies
11
Views
1K
ez-roller
ez-roller
gareth230380
Replies
10
Views
621
Karlos
Karlos
Back
Top