Buy all your VW California Accessories at the Club Shop Visit Shop

Denmark

  • Thread starter Vwcaliforniajapan
  • Start date
Ja, vi er enige om, at det er fair... når vi snakke om 2000 kr... men 11000 kr? Undskyld, jeg tror, at det skal de være ansvarlig for. Også fordi, de vidste fra begyndelsen, at jeg var på grænsen af min budget. Jeg har faktist tilføjet noget ekstra udstyr 'last minute' bare fordi, det var stadig inden den pris, jeg var villig at betale. Så overvejer jeg at takker nej til deres 'tilbud'.

Forhandleren er VW Gladsaxe. En dårlig oplevelse.

Enig, det virker voldsomt … jeg synes du skal skrive til VW (Semler). Det skader kun deres omdømme at kunder får sådan en behandling, og det ikke være I Volkswagens interesse at forhandlere ikke behandler deres kunder ordentlig - uagtet hvor stor succes de har. Det falder tilbage på dem selv i sidste ende.
 
Last edited:
Hej Julio!
Jeg tror at du bør snakke med "chefen", du har jo en del gode argumenter på din side. Kontrakten er bindende og hvis det er en ocean du har bestilt og de har regnet forkert så får de stå for forskellen. Det står også i kontakten hvad som gælder ved forsinket leverance. Er det sådan at i har konfigureret bilen sammen som en coast og der står coast i kontakten så er det jo fair at de giver 50 % i goodwill.
Jeg købte min i Sverige og min erfaring er at VW kan behøve lidt snak for at kunden får det som han har ret til.
Held og lykke med det, håber det fikser sig.

Hej!
Hvis bare 'chefen' havde lyst til, at snakke med mig! Det skal jeg prøve i morgen.
Jeg fik diverse tilbud, vi snakkede om både Coast og Ocean, 4M og 2WD. Deres 'prisfejl' er, at de regnede en forkert 'campingindretning'. Der står Ocean på kontrakten, prisen for bilen selv er Oceans, men indretningspris er den billigere fra Coast.
Jeg håber også, at vi finder en løsning.
mvh, Julio.
 
Ved at være en gammel post...
Vi er da også fra DK med en T5 California fra 2010 “godt brugt”
Tidligere en T3 caravelle, T4 California, MB Marco Polo og nu tilbage til VW
 
Back
Top